Sunday, June 9, 2013

Oh CFSIIUM !

me myself and i :)

okay ! disebabkan terrrlaaaaluuu lama meninggalkan bloog iniiiii,
bertimbun kisah yang perlu diceritakan,,,
sooo,,, untuk pendekkan cerita,
jum start with sem 1 ! :D
first2, aku mintak ben, but then aku tukar kepada encom :D
ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION !
satu kos baru yang kedengaran menarik ! :)
( ikutkan kawan actuallyny, especially my roomates :P )
yelaaah, yang paling menarik bila takde exam ! hoho
pada mulanya, seronok laaa,,, byk practical,
but rasa lain la kos arts ni,
hmm, mcm mana ye.
sudah terbiasa dengan suasana science sebenarnya.
busy belajar, struggle, and so on ( poyohaha )
then, bila arts ni rasa free giler ! wuhuuu !
time science, boleh target gak marks kan,
sebab marks based on theory, exams,
but bila arts ni, marks based on skills la.
its more difficult, actually.
presentation laaa banyak markah, dgn pe bagai assignment yg bkn theory, depends pada diri !
haaahhh!
siapa kata arts ni mudah ye???
tak boleh pandang rendah pada arts tau ! hoho
silap la kalau kata arts ni kacang jaaa ~
tak mungkin rasanya ada yang 4 flat kos aku ni,,,
kalau ada, tabik spriiiing la kat kau !
lagi2 first batch dgn takde rujukan semua ni ~
ahh, tak kisah lah ! habis dah pun sampai sem 3 ! haha
and alhamdulillah,
habis dgn cemerlang jugak la rasanya :)




my friends time sem 1 :)


pic kelas !


habis cute semua ! XD

then, mari aku perkenalkan roomate kuuu yang tercinta ! :D
sepatutnya berempat,
azuanabila and fatin ! :)
but awal2 lagi azua dah pindah
dapat tawaran ke beijing :D
apa2 pun, seronok dapat kenal diaaa ! :)
kecek klate, dia manje2 gituuu ~ huhu
then, nabila husna bt mat hona !
ataupun, nabila awesome ! hoho
awek ganu maghi ! haha
lembut jeee ~ and paling cool la !
time awal semdia diam jeee ~
yelaaa, tak berapa kenal lagikannnn.
but dia lah yg tlg tenangkan aku sikit2, 
bila aku nangis macam org gila time awal masuk uiaaa ~ haha
bila ingat balik, rasa lawak betullahhh !
nangis sambil ketawa, (malu sebenarnya, itu yg ketawa) haha
sampai diorg pun confuse ~ hihi
maaf sahabat :)
then, fatin hazimah bt kamal-ludin !
akak sulung yg dulu bersekolah di maahad muar !
nampak lah kesulungan diaaa ! :D
korean over betullaahhh ~
dgn 2pm, we got married and running man pe bagai ~
aku belajar dari kau tau atin !
ehhh, silap,
kami guna kita awk laaa ~ hehe




nabila and fatin ! :D (ganu and muau XD )


then ada sorg yg dah pindah, her name is azua :) second from left


disebabkan aku list pelbagai penyakit time pendaftaran uia mula2 tu
so aku dapatlah bilik ground floor ~ hoho
alangkah bahagianyaaa hidup ini ~
habis gemuk la aku ~
dah lah langsung tak excercise ! haha
pernah sekali riadah di ptg hari, 
main badminton dgn roomate.
tu je sehari !
sbb malam tu dan keesokkannya,
dah sengal2 badan mcm nenek tuaaa ~ XD
then, terus serik, no more excercise ! haha
itupun riadah bila nak akhir sem akibat tension exam :P

tak dilupakan, my new family,,, fscc ! :D
foundation student coordination council !
aku tak pergi pun interview ~ huuu
aku diinterview dlm telefon jaaa :P
by bro husny fahmy :)
so, jadilah aku one of the members of edu bureau !
mula2 takut gak
sbb org cakap
busy yg amat punya nanti ! 
gerenti tensiiiiooonnn !
huuuuihhh !
tapibetul la.
just diorg lupa nak mention time takut2kan aku tuuu
betapa seronoknya dapat kerjasama dan dpt mcm2 pengalaman handle program ! :)
honestly, aku tak menyesal pun join fscc,
instead aku rasa beruntung sangaaaaatttt ! :)
love youuuu all ! :D
episod lain aku cerita pasal edu fscc kayyyy !


our first program ! ( if im not mistaken )


( proud to be fscc members ! especially edu fscc ! )


ps : jujur ku rindu nak belajar science ! ohhh ! sudah lupa mcm mana nak guna calculator ~ ;/


2 comments:

Anonymous said...

Salam sis. Blh tak nk tahu serba sdikit mcm mana bljr psl Encom? Sy baru dapat offer course Encom utk next intake uia pj ;)

Nur Farhanah Zainal said...

Salam, boleh2 :D adik contact kat fb ye, Nur Farhanah Zainal, or contact number ni, 0176611203 :)